Prohledat tento blog

středa 27. července 2022

 tak tu máme po dlouhý době nový seriál. Tak se na něj koukněte


zjistila jsem že už tohle drama někdo přeložil a je na ulož. to takže ho nebudu dál překládat jelikož už přeložené je ale pokud budete mít zájem o přeložení tohoto nebo něčeho jiného stačí napsat a já o to popřemýšlím děkuji za pochopení


Even Sun




je to o klukovi jménem Sun který pracuje jako vymahač dluhů ale nedaří se mu. Kdyby nebylo jeho přátel tak by už dávno o práci přišel. Jednoho dne mu řekne otec že musí jít sám na ostrov dostat od jednoho kluka peníze který dluží. Tak se tam vydá ale hned na začátku se ti dva nemusí. Arthid se snaží stále Suna vyhnat domů, ale Sun od něj chce zpět peníze. Co se stane když jednou zjistí Sun pravdu a Arthid ho už nebude chtít nechat odejít?

  1. kapitola 1  
  2. kapitola 2 

5 komentářů:

  1. Ooooo, na překlad tohoto bl dramatu čekám😍😊🤭 konečně ho někdo překládá 🤤👍🏻🥰 jen mi to nejde stáhnout z uloz.to 🤷🏻‍♀🧐 že na to nemám oprávnění takže se mi to nechce ani zobrazit 😔

    OdpovědětVymazat
  2. už jsem to opravila mělo by to jít stáhnout pokud ne tak mi napište a ještě na to mrknu

    OdpovědětVymazat
  3. A nemohu se dočkat až to bude celé přeložené

    OdpovědětVymazat

 oznamuji že vzhledem ke zrušení ulož.to končím překládání seriálů nevěděla jsem jestli ještě někdy něco přeložím ale jelikož jsem všechno d...